torstai 18. kesäkuuta 2015

Perhoshaavista löytyy Patch!

Minä en ikinä voita mitään. Kaikki valittavat näin, mutta minä en oikeasti voita mitään ikinä. Ehkä seitsemänvuotiaana voitin jossain Nummi-Pusulan kesäriennoissa kukan ja suunnilleen saman ikäisenä voitin tikanheittokilpailun. Olin tikanheittokisan ainut tyttöpuoleinen osallistuja, joten olin oikeastaan voittaja jo ilmoittautuessani siihen.

Melko pitkään on siis menty huonon tuurin polkua pitkin. Mieleeni muistuu yksikin kerta, kun tein oman rivin pitkävetoa. Olen aika varma, että se oli sen niminen. Siinä piti siis arvata 1, X tai 2 jalkapallosta ja kohteita oli ehkä 13. Minun rivissä oli kaikki väärin, mutta ainakin silloin sellaisella rivillä sai rahansa takaisin.

Pitkästä aikaa osallistuin arvontaan, koska palkinto oli niin hyvä ja rahat menivät hyväntekeväisyyteen! Aikaisemmin kirjoitin siirtosydänvauvasta Addysta. Addisonin vanhempien ystävät ovat perustaneet Facebookiin Addy's Auctions -ryhmän, missä kerätään rahaa mukavilla palkinnoilla. Ensimmäinen arvontakohde oli BumGenius 4.0 -taskuvaippa uudessa Limited Edition -kuosissa Patch ja minäpä voitin sen! Kylläpä sattui kerralla mukava palkinto!


Tervetuloa liittymään ryhmään ja osallistumaan huutoihin! Sieltä saattaa löytyä jotain mukavaa, mitä ei meidän kaupoista löydykään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti